Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 og jeg må bare rette en tuuusen takk til englene mine... Skal bare fortelle alle BIM kritikerne ett sannhetens ord.. Noen ganger leser jeg bitre, anonyme innlegg (helst på krangle) om at det er så mange klikker, så vanskelig å bli kjent/ komme inn i en gjeng og alt mulig.. SLUTT Å SIPP!! Jeg giftet meg på lørdag- og idet jeg, mine to eldste døtre og forlover ankom kirken i min onkels strøkne Cadillac, så sto tre nydelige, herlige supportere utenfor kirken. Så blide og nydelige som bare det... DOFFINE, NINNI og TRULTEMORA... Jeg måtte bare klemme på disse før jeg gikk bort til min soontobe ektemann.. MÅTTE klemme de hardt og lenge.. De har jeg truffet her på BIM. Ninni kom på festen og hentet alle tre barna mine i tillegg.. Doffine har støttet meg gjennom en heftig familiekrangel. Foreldrene mine var ikke tilstede og ei heller min nest yngste søster. Det ofret jeg ikke en tanke. Disse nydelige jentene stilte opp!!! De er og blir fantastiske mennesker jeg kommer til å ha med meg til grava. Venner er den familien man velger selv. Dagen før jeg giftet meg traff jeg Angell og lille Jonas.. (noe av det skjønneste jeg har sett forøvrig...) Hun hjalp meg med 15 liter is- og hadde omtrent akkurat født selv. Stilte opp på kort varsel og bidro! Ikke nok med at Doffine og Trultemora stilte med flere kaker, en gammel kjenning av meg, Nr 2 (med snellene:)) hadde bakt englekake med vinger på!!! Så fikk vi Flott lampe av Nr 2, Doffine, Angell, Circe, Trultemora, Chicka, Tosofo, Kine og Ninni... Og hvem er ikke inkluderende liksom?? Takk, jenter.... Dere bidro til en fantastisk kveld... Bilde tatt av Trultemora er i lokalavisa vår i dag!!! Samme bilde finner dere på min msn... Dere er suverene- og dere inkluderer virkelig ALLE.... Jeg er såå utrolig glad i dere alle sammen- dere beriker livet mitt!!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 vi har endret planene våre grunnet barnevakt i ferien, og drar på Bryllupsreise på torsdag. Til København...
Happy H Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Så utrolig herlig nunne!!!!!!!!!!!!!!!!!! husker deg fra bryllupsdebatten der du la inn historien din. tror d var deg hvertfall, lik familiehistorie. utrolig godt å høre du fikk en flott dag til tross for alt. gratulerer så mye som nygift! Håper du og din man får en uforglemmelig bryllupsreise og et langt og godt liv sammen!!!!=) klem
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 gratulerer så utrolig masse snuppa ) så herlig ) gjengen er helt suveren ))) KLEM FRA MEG )))))
Poteto Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Gratulere så mye hørtes ut som et fantastisk bryllup! *missunner* lykke til videre å kos dere MYE på bryllupsreise!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Vi fikk en uforglemmelig gave av et vennepar av meg fra stallen. De stilte på kjøkkenet. Vi hadde ekstern mat- bestilt fra Annerledes Brød og Cirkus på Stabekk- og de stilte med kokk. Men venneparet stilte med servitører og sørget for at all logistikk, servering og bar, kaffe, kaker og avec var som tatt ut fra en roman. Festen holdt på til halv fem om morgenen. de ville ikke ha noe for jobben , men som en gave til oss!! Ikke bare at de gjorde en proffesjonell greie, men de koste seg voldsomt og la alt tilrette for alle! De sa det var det flotteste bryllupet de noen gang hadde vært i.. Alle var blide og glade og trivdes! (og hun har drevet for seg selv i maange år!) Og av guttegjengen til gubben fikk vi gavekort på Oasen for fleretusen kroner samt at de med damer stiller som hjelpemannskap i hagen 11 august for å få den i tipp topp stand (vi har nytt hus- og det ser for jævlig ut..) er det mulig å ha sånne mennesker rundt seg... Har ikke ofret enkeltes fravær med en tanke!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 så flott ) hørtes helt herlig ut ) dette fortjente du nei de som ikke kom er ikke verdt å bry seg med!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer så masse som nygift nunne!! Høres ut som et flott bryllup, og d virker som du har en gjeng m fantastiske venner rundt deg...omtenksomme og omsorgsfulle! Bra du har den innstillingen, at de som ikke stillte opp, savnet du ikke... Ønsker dere alt godt i ekteskapet!
Turid Laila Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer med vel overstått snuppa! skulle gjerne ha vært der, men var i grunn ganske så sliten. Men det hørtes ut som en fantastisk bryllup og for en NYDELIG brud!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Gratuerer med vel overstått bryllup søta!!! Du fortjener en så flott dag som dethøres ut som du hadde. Fikk bilde på mms, du var helt NYYYYDELIG... fikk tårer i øynene... gleder meg tilåmøte dere igjen' klem monica
Ioren Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Høres ut som du hadde en nydelig dag Godt å høre at det fortsatt finnes folk som stiller opp, og folk med litt dugnadsånd rundt omkring Er det i RB det er bilde? Da må jeg få samboeren min til å kjøpe på vei hjem, vil jo se Mange klemmer fra loren og gutten i magen =)
doffine Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Du fortjener all ære og allt av gohet fra alle... Makan til flott jente du er, nunne:-))))) jeg stiller med glede opp om det er noe, og det vet du:-)))) Du er den flotteste bruden jeg noen gang har sett... og får en tåre i øyenkroken av å tenke på hvor flott du var lørdag:-))
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Doffine sendte bilete til meg av den VAKRASTE bruda i verda! Du var heilt nyydelig nunne!! Gratulerer så mykje som GODT GODT gift Gler oss til å treffe deg med ring på fingeren *hohooo*
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Hei Nunne. Fortsatt lei meg for at jeg ikke kunne komme til vielsen din. Jeg hadde såå lyst.. Men men.. Min datter måtte komme forran.. Jeg håper jeg får se deg igjen snart. Du er ei herlig dame. Så deg i avisen i dag ja. Du er så nydelig. Du var nydelig fra før av Nunne.. Men iført brudestas. Ja...SKJØNN!!!!!!!!! Jeg har fått noen bilder av Trultamora... Kjempefine! NÅ MÅ VI SNART TREFFES!!!! Masse klemmer fra oss i Aurskog. (JA,..Lierfoss da.. hihi)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #15 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer med ekteskapsinngåelsen! Og enn at man kan finne så mange gode venner på ei nettside ... Kos dere masse på bryllupsreise, og nyt hvetebrødsdagene!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 9. juli 2007 #16 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer så utrolig mye, Nunne!! Det høres ut som dere hadde en utrolig flott dag, etter hva jeg har sett av deg her inne kan jeg si at du må være et fantastisk menneske!! Håper dere får en nydelig bryllupsreise og at dere nyte hvetebrødsdagene!!!!! :-) Så koselig at du fikk kake og lampe av englene, så bilde av kaka inne på en profil her, den så kjempeflott ut!! :-) Gratulerer så mye som nygift, og lykke til på ferden videre!! :-)
Mamma'n til Thias Skrevet 9. juli 2007 #17 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer så mye Nunne-mor!! Du er helt super selv! Og det er de flotteste ungene jeg noen gang har sittet barnevakt for! Jeg håper at min inne i magen blir like herlig og enkel som dine. Passer de når som helst igjen!!! Og for en brud... helt nydelig. Når du gikk bort til oss først - det glemmer jeg ALDRI! Store klemmer fra meg og mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå