Millerine Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er i uke 20 og har ennå ikke begynt å oppføre meg som et skikkelig hormontroll. Klager ikke på det altså....men trodde at når man var gravid, ja da var manjammen ikke grei å ha med å gjøre. Jeg er bare blid og glad jeg! Har kun følt hormonene rase to dager forrige uke, tenkte at nå tar det sikkert av, men nei da! Dere da, kjenner dere noe? Klem
twoboys & a girl Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Alt er individuelt. I forrige var jeg harmonisk som bare det. Nå svinger det skikkelig fra den ene ytterkant til den neste på bare et par sek! Men er ikke noe vanskeligere å ha med å gjøre. Trekker meg kanskje mere inn i meg selv. Tar lett til tårene. Ikke så mye annet, hvis du ikke regner med kvalme, svimmelhet, vondt i ryggen??? Hehe
Trønderjente82 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg fikk et lite møte med hormonene forige helg da mannen min skulle på utdrikningslag fra fredag til søndag. Tenkte bare på hva de kom til å gjøre, om det var strippere der, eventuelt andre pene damer og at han sikkert syntes de var mye penere enn meg siden jeg ser ut som ei blubbe... Tror jeg gråt hele fredagen. Hehe... Men det ga seg heldigvis ganske raskt. Jeg har heller ikke hatt noe slik hormonbølge som du tenker på. Vi hører jo stadig om de som er kjempeblide for så å bli ildsinte på få sekunder. Jeg trodde også at jeg kom til å ha lyst på masse mat hele tiden når jeg ble gravid, men spiser akkurat som før og har ikke dilla på noen spesiell matvare. (er nå 26 uker). Folk er forskjellige og dette er sikkert helt individuelt. For min del har graviditeten vært en helt annen opplevelse enn jeg trodde, men det er enda 3mnd igjen da:)
Celine02 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg hadde ikk så mye forrige gang og heller ikke denne gangen - Det eneste jeg merker det på er at jeg lett begynner å gråte når jeg ser noe trist på TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå