manonym Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Inotyol tror jeg den heter. Ellers er det viktig å lufttørke etter hvert bleieskift! Jeg kjenner etter at han er heeeelt tørr før jeg tar bleia på.
Mamsen til Silje Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har veldig god erfaring med Aselli,kjøpes på apoteket. Eller potetmel,et gammelt råd.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Aloe vera Forte fra Volare, den er kjempeeffektiv på alle slags småsår, stikk og vondter på barna siden den inneholder kamomille som er litt avkjølende på huden.. Oppdaget at den også virket utrolig bra på røde såre rumper!
27dager Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 henger meg på denne! jenten vår hadde blødende sår i rumpen (virusinfeksjon i mgen som førte til diare i to uker.. ) inotyol tok knekken på den innen to-tre dager .
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Sverger også til Inotyol... Lillegull hadde åpne sår på stumpen og etter to eller tre dager med denne salven (er en zink salve) så var det myyye bedre.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 A-Derma Cytelium. Helt genial spray! https://www.net-apotek.no/site/shop/products/view.html?p=30217
selfangerkjerringa Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Minimais hadde kjemperød og sår stump fra vi kom hjem fra sykehuset. Prøvde mange tips, inkl skifte av bleietype, men det som gjorde susen var følgende: - holde oss unna våtservietter - vask med fuktet mesoftklut bare etter bæsj. - ikke vask ved tissebleie - bruk god tid ved bleieskift så huden får lufttørke HELT før ny bleie - smøre med a-creme ved hvert bleieskift, bortsett fra morgen og kveld, da pudra vi med potetmel Nå er snuppa 6mnd og har hatt kjempefin stump siden vi kjørte denne "kuren" når hun var ca 2mnd. Vi bruker fortsatt a-creme som stellekrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå