Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Fikk for første gang målt hjertefrekvensen til babyen, 145. Vet ikke kjønnet så det blir spennende å se om frekvens"regelen" stemmer. Bare gått opp en halv kilo på to uker, 10 kilo totalt. (37+0 uker). SF kurven flater seg ut, men magen har da begynt å synke så det var forventet. Hadde veldig lav blodprosent, 8,8, så må begynne på jerntabletter. Sikkert derfor jeg har vært så trøtt i det siste. Har bare trodd det var normalt så sent i svangerskapet jeg, men skal bli flott dersom jeg får litt mer energi! Det som jeg ble littbekymret over var urinprøven. +4 Hva vil det si egentlig? Legen ville ikke si no mer, hun bare sa at jeg fikk ringe om noen dager (skal sendes til no bakteriedyrking eller no). Hun skulle ringe om den kom tilbake positiv, men aner jo ikke hva det vil si. Er bare så vant til at det ikke er noen problemer, så da blir man litt engstelig når det plutselig er no (selv om det kanskje bare er et lite skremmeskudd)
2run Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg ville bedt om svar med en gang, mye protein i urinen kan være ett tegn på svangerskapsforgiftning. Hadde du høyt blodtrykk også? og har du mye vann i kroppen?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 ..og den holder de øye med med tanke på mulig sv.sk forgiftning,men eggehvite i urinen er bare ett symptom av mange v.forgitning,kvalme.smerter o magen osv.generelt uvel.Regner med du må tilbake for ny prøve?
ltn :) Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 kan godt være urinveisinfeksjon mener det var det j hadde sist. legen ville vel ikke si noe for det kan jo hende at de ikke er noe.
Proppolf juni2012 Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Jeg hadde også +4 på urinen sist jeg var hos legen, og den sendte de også til bakterie dyrkning. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde urinveisinfeksjon og at de sendte inn prøven for å se hva slags medisiner jeg kunne få som kunne hjelpe. De vil ikke bare gi ut medisiner sånn helt uten videre når man er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå