Papegøyeblomst Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Passer lille Jackie for en venninde mens hun er på ferie - men desverre har hun ikke tid til å ta seg av ham, pga skole og jobb fra høsten av. Vet ikke helt hvor gammel han er, men han er ganske ung,kjøpt hos registrert oppdretter for ca 6mnd siden, og kommer m stort bur og endel utstyr. Han liker å sitte på hodet og følge med, eller på toppen av laptop`en min og følge med på musepekeren på skjermen...Han er en artig liten personlighet, som liker å gå på oppdagelsesferd utenfor buret. Selv er jeg "motstander" av dyr i bur, og med snart kommende termin, har jeg ikke mulighet til å overta ham. Jeg bor i oslo, og fra neste uke kommer han til å være tilbake hos venninden min i drammen. Vet dette ikke er rette forumet, men tenkte det ikke kunne skade å prøve, hvertfall. Noen intresserte? send meg en epost, på [email protected] god sommer, alle preggies!!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 har du bilde av den? Er veldig glad i dyr... Men har en katt og en skorpion, og snart et par gekkoer.. Så den får nok ikke lov å være ute av buret hjemme hos meg... Av overlevende grunner... Katten min digger fugl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå