♥ McQueen♥ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hva heter den salven/kremen som man ikke trenger å vaske av før amming?? Har en smule vondt, og tenkte å kjøpe før det blir enda værre..
*Zena* Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Purelan Ikke farlig for babyen å få i seg, for den er 100% naturlig )
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har prøvd flere typer, ingen måtte man vaske av.. jeg husker ik hva de het, men er du sår kjøp albuskjell!! D var effektivt på meg(salvene hjalp ik stort)
kulepenn Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Lansinoh - innholder 100 % lanolin og er kjøpt på helsekostforetning. Litt dyr, men en god krem for sprukne og såre pupper.
babyandme Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Avent brystsalve.. men du kan jo høre med helsesøster, de har somregel ulike prøver av salver liggende som de gir ut(på sprøyte eller i beger) Salvene i tillegg til ullinnlegg (beskytter mot trekk), rennende vann over brystene og varmluft-tørking hjalp mine såre brystvorter! sårheten går somregel over etterhvert som brystene blir mer og mer "herdet";) Lykke til da!!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Ja, d var d to av dem het(som jeg har prøvd): Lansinohl og purelan
Maisie Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Det aller beste mot såre brystvorter er mm, som får lufttørke. Hs anbefalte i tillegg Simplex øyesalve til meg. Den behøver du ikke å vaske av før amming, og den setter seg ikke fast i ammeinnlegget. Og så er det en smal tut på den så du kan ha salve på akkurat det stedet du trenger og ikke kline det utover hele puppen.
Luans mamma Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har åpne sår som blør og har brukt Lansinoh, men synes ikke denne hjalp meg. Nå har jeg kjøpt Unguentum M og denne fungerer mye bedre. Synes Lansinoh svei skikkelig når jeg tok den på, mens Unguentum M virka litt mer lindrende. Men nå har som sagt jeg åpne kjøttsår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå