Gå til innhold

Er jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i går morges hatt murringer i rygg og rier som kommer og går.. i dag morges var det verre. jeg har angst for å føde og kjenner jeg blir panisk med tanken på å være alene med smertene, likevel gikk sambo på jobb. han har en jobb som han styrer veldig selv. er to dager over tiden nå og veldig sliten. så snå sitter jeg her alene.. mens kroppen verker.. og jeg har ikke noen slektninger eller venenr her.. tror jeg blir gal. er jeg urimelig når jg er sint på sambo for at han gikk på jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han har vell bil og mobiltelefon?

men skjønner at du er redd, men er vell lett å få tak i han...

Skrevet

min sambo foresslo selv å ta ut noe av permisjonen sin før fødsel,mente jeg kunne trenge det,vi venter nr 7 da.Det hadde jeg ikke tenkt på at gikk an,men tanken er jo go.Syns sambon din bør ta hensy n til deg nå,er noe helt spesielt å gå gravid.Ikke som en vanlig influensa liksom :-)

lykke til

Skrevet

Våknet med smerter i magen i natt og de kom regelmessig frem til samboeren min reiste på jobb.

Han ville være hjemme men jeg sa han skulle reise. Jeg så ikke noen vits i å være hjemme hvis det ikke setter i gang ordentlig....

Jeg kan bare ringe han så er han her på 10 min så for min del er det helt greit at han er på jobb. Han får jo ikke gjort noe til eller fra med de smertene.... Og jeg tenker at når det blir så vondt at man vil ha noen hos seg så er det vel på tide å reise på sykehuset.... Men alle er forskjellige

Håper samboeren din snart kommer hjem og at dere kommer dere gjennom dette uten mer "krangling" . kjedelig om det skal være dårlig stemning rundt en slik tid...

Lykke til

Skrevet

HI er, han kan komme seg hjem på minimum 20 min... det er ikke det at han ikke kan komme seg hje,. men tanken på å være alene for meg blir helt overveldene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...