Gå til innhold

IKM uke 29 - symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke igjen til IKM og jeg er enten gravid eller bare veldig baby-syk. Er vel helst det siste... Litt tidlig med symptomer, men har i hele helgen vært kjempetrøtt, fysen og masse luft i magen. Har rett og slett bare liggi på sofaen og små fjertet... Inni mellom vært en tur på kjøkkenet og endevendt skaper i jakten på noe som kan tilfredsstille fysingen. Huff! I dag har jeg til og med vært og sett over haugen med mammaklær. Alle er rene og bare så klare til å bli tatt i bruk igjen. Vi skulle ikke stresse med noe denne gangen. Bare ta tingene som de kommer, men det er enklere sagt enn gjort. Flere som "sliter" i tiden mellom EL og IKM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei så gla' !

Fulgte din historie inne på "gravid i moden alder". Den har grepet mange, og jeg unner deg veldig å ta i bruk mammaklærne igjen.

Forstår veldig godt behovet ditt. Håper tegna viser at det allerede er noe på gang (det går jo an å være sånn dobbel baby-syk vet du).

Og, det ER flere som sliter mellom EL og IKM. Denne tida er både god og vond på samme tid (håper og redd skuffelsen). Det er i sannhet ikke så lett å ta tingene som de kommer når ønsket er så sterkt!

Hold oss oppdatert da!

Skrevet

Jeg er i samme båt som deg så gla. Har IKM lørdag 21.juli og syntes jeg både har ømme bryst og kvalme...men det er vel litt for lenge til at disse symptomene er reelle. Etter to aborter nå leser jeg kroppen min og alle signaler som en psyko..heheh..

Jeg håper spiren sitter hos oss begge to denne pp. Klem

Skrevet

Hei jenter! Først må jeg bare igjen få si hvor fantastisk enestående dere jenter på Bim er. Støtten fra dere har betydd kjempemasse. Er så utrolig glad for dette forumet hvor vi kan dele tanker, oppturer og nedturer.

Symptomene er her fortsatt dem, men jeg tør liksom ikke tro at det skal ligge noe mer i det enn at jeg er veldig baby-syk. Har fortsatt ikke ømme bryster, og dem pleier å bli superømme. Men, det er egentlig først rundt IKM dem pleier å kjennes. Blir litt psyko ja..

Lørdag skal vi reise på cruise. Lurer på om jeg skal ta en test før vi reiser, eller vente til uka. Min kjære har gebursdag når vi er på ferie, og kan ikke tenke meg noe bedre enn å gi han en positiv test i gave :-)

Må uansett ta med et par tester.

Tror ikke jeg kommer til å være på nett når vi er på cruise. Det er internett-kafe på båten, men det var svinedyrt. Det blir uansett spennende å komme på bim igjen den 23. juli. Da får jeg håpe at det er masse koselig lesning om positive tester og symptomer. Og -forhåpentligvis ha en gla-nyhet og komme med selv.

Ha en fortsatt god sommer!

Skrevet

Hallo, så gla'! Yepp, jeg er tilbake fra vår lille ferie og må jo sjekke hvordan det står til med deg! Så spennende da med disse "kanskje-symptomene", jeg håper virkelig at det er din tur igjen snart.

Ellers ønsker jeg dere et godt cruise og håper på godt vær - og det hadde jo vært ekstra hyggelig med positiv test da!

Kjempeklem fra ei lenger bort på platået!

Skrevet

Hei chianti70!

Håper dere hadde det bra på ferie. Jeg gleder meg til å reise bort litt nå. Håper på litt bedre vær enn det vi har hatt her i det siste. I dag har jeg vært ute og kjøpt en 2 pakk med cb. Skal vente til mandag med å teste. Er ikke helt i rute med syklusen ennå, så egentlig kan ikm være mandag til onsdag. Lever i hvert fall i håpet :-) Vi snakkes når jeg kommer hjem. Gleder meg til å ta en kaffe og skravle litt igjen. Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...