M by M Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Kommer både voksne og barn. Men barna er jo i fokus. Tenker uansett et fruktfat med oppskjært frukt og kanskje noen morsomme muffins... Ostekake som vanlig. Men har dere noen gode tips til andre ting?
Anne-B. Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Sjokoladekake slår alltid an, men kan bli sølete. Boller. Frukt og muffins hørtes jo egentlig ganske bra ut, hos oss pleier det å gå i honningmelon, ungene elsker det. Lett å ordne til er det og.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Hehe... Skal vi se... Jeg driver å ordner i stand 2 års dagen til guttungen nå... Det blir åpent hus for voksne og barnebursdag midt i. Jeg skal lage: Muffinser både lyse og mørke, noe med gele, gulrotkake med motiv. Mamma skal ordne mini boller og mini skolebrød... Til voksne: Apelsinkake, sjokoladekake, gulrotkake, sukkerbrød med vaniljefyll og sjokoladetrekk, fruktsalat... Alle får pølse med brød/lumpe og ei venninne skulle lage pastasalat til meg... Jeg går nok litt over stokk og stein og ut på viddene, men jeg elsker det!! :-D
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Som e sa i en annen tråd-så anbefaler e sånne små pølser innpakka i sånn ferdig pizzadeig. Og vips inni ovnen. Vi serverte det til 2årsdagen til sønnen min,han elsker dem..har de oxo til hverdags etter vi prøvde dem i 2årsdagen hans. Var ikke en eneste pølse igjen hehe;) Oppskriften står lenger nede på skravlesiden om du er int=) Håper dere får en flott dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå