ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Snuppa går i en familiebarnehage, men den legges ned i juli da hun ikke får barn. Snuppa har gått derr siden januar? Skal jeg gi gave eller? Hva kan man gi?
Anne-B. Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hmm, skjønte ikke helt det første det. Hun får ikke barn? Nå til jul hadde snuppa lyst til å gi stearinlys til de som jobber på avdelinga, så det kjøpte vi sammen også fikk hun gi dem det siste dagen før hun tok juleferie. Tror neppe de forventer noe, du kan jo tenke litt på om du syns at de fortjener en oppmerksomhet?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Oi, ser nå at det sto litt rart skrevet. Verken hun eller kommunen finner barn til barnehagen. Skjønner du?
Anne-B. Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ja, jeg tenkte at det var det det betydde. Ikke så farlig sånn sett, poenget var jo at bhg skulle nedlegges.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Jupp ) Kanskje jeg skal ta meg en liten tur til lysstøperiet å se om de har noen fine lys der )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå