Gå til innhold

trenger sårt forslag ang ferie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en datter på 5 år og jeg er storgravid nå. Har ikke lagt noen planer i ferien siden jeg ikke vil dra så langt, men synes så synd på datteren vår siden alle andre skal gjøre så mye i sommer og forteller henne om det.

Vi bor i nord og er derfor langt unna alt av fornøyelsesparker og slikt.....noen gode ideer om hva vi kan finne på for en 5 åring slik at hun får oppleve litt i ferien???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan ikke fly da? oslo og tusenfryd hadde jo da vært en mulighet..

Skrevet

Reis litt rundt =)

Overnatt forskjellige steder, Hurtigruta f.eks :) Den tok jeg masse når jeg var så lita!=)

Hvalsafari er sikkert spennende =)

Skrevet

hvor lenge før termin kan jeg ikke fly??

Skrevet

jeg har hørt seks uker jeg..etter det m¨å man ha legeattest på at man ikke kommer til å føde i flyet..

Skrevet

hvor i nord bor du?

Vi for vår del skal en tur til sverige 4 uker før termin og kose oss dær:) Blir litt rart å ikke reise til syden i 14 dager, men:) Ingenting kan nok måle seg emd belønningen som vi venter på:)

Er jo mange fine plasser i sverige, med badeanlegg og koselige camping/hytteplasser...

Ellers skal vi en tur til oslo i slutten av juli var planlen, men vet ikke hvordan reglene er for å fly da... Tror ikke det er så strengt på korte fly reiser, men aner ikke. *må sjekke det opp*=)

Skrevet

er for sent ute til å finne overnatting i nærheten av kristiansand dyrepark og hytter i sverige.....

Skrevet

Hvor i nord bor du? Er også nordboer... :)

Skrevet

mo i rana, du da?

Skrevet

Nå vet jeg jo ikke om finværet fortsetter, men her i Tromsø har vi badeplass (telegrafbukta), fjellheis, hvalsafari, lamafarm, Polaria med masse rare fisker og store, fine seler som sikkert vil begeistre en 5.åring :)

Også er det jo selvfølgelig shopping for mor :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...