*teresa* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Vi har en datter på 5 år og jeg er storgravid nå. Har ikke lagt noen planer i ferien siden jeg ikke vil dra så langt, men synes så synd på datteren vår siden alle andre skal gjøre så mye i sommer og forteller henne om det. Vi bor i nord og er derfor langt unna alt av fornøyelsesparker og slikt.....noen gode ideer om hva vi kan finne på for en 5 åring slik at hun får oppleve litt i ferien???
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 du kan ikke fly da? oslo og tusenfryd hadde jo da vært en mulighet..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Reis litt rundt =) Overnatt forskjellige steder, Hurtigruta f.eks Den tok jeg masse når jeg var så lita!=) Hvalsafari er sikkert spennende =)
*teresa* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 hvor lenge før termin kan jeg ikke fly??
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 jeg har hørt seks uker jeg..etter det m¨å man ha legeattest på at man ikke kommer til å føde i flyet..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 hvor i nord bor du? Vi for vår del skal en tur til sverige 4 uker før termin og kose oss dær:) Blir litt rart å ikke reise til syden i 14 dager, men:) Ingenting kan nok måle seg emd belønningen som vi venter på Er jo mange fine plasser i sverige, med badeanlegg og koselige camping/hytteplasser... Ellers skal vi en tur til oslo i slutten av juli var planlen, men vet ikke hvordan reglene er for å fly da... Tror ikke det er så strengt på korte fly reiser, men aner ikke. *må sjekke det opp*=)
*teresa* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 er for sent ute til å finne overnatting i nærheten av kristiansand dyrepark og hytter i sverige.....
petite fleur Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Nå vet jeg jo ikke om finværet fortsetter, men her i Tromsø har vi badeplass (telegrafbukta), fjellheis, hvalsafari, lamafarm, Polaria med masse rare fisker og store, fine seler som sikkert vil begeistre en 5.åring Også er det jo selvfølgelig shopping for mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå