minime<3 in belly Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Samboeren min skal på konsert i morgen, har termin på torsdag.... Vi bor ca 1 t og 3 kvarter fra oslo og må kjøre 3 kvarter for å komme på sykehuset.... Hva syns dere?
Gjest Ut på tur Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Send han på konsert med beskjed om å ha mobilen tett på kroppen med vibrering på... og så må han selvfølgelig holde seg rimelig edru (jeg hadde vel foretrukket 0 promille) Om han ikke har mobil dekning må han passe på å sjekke ofte. Han behøver kanskje ikke stå helt fremme ved scenen der han ikke kan komme seg ut heller??? Du kan vel eventuelt ta en taxi til sykehuset dersom du får hast? Er du førstegangs så går det mest sannsynlig uansett ikke veldig fort
xanadu -høygravid- (24/8-07) Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 He he, det vet jeg ikke om jeg hadde turt... Hva med å bli med?? Da er dere jo i Oslo uansett! Huff, vanskelig. Men som regel tar jo ting litt tid da... Så da kan du jo ringe ved det minste lille tegn... Og blir han hjemme er det jo "garantert" at det ikke blir noen fødsel den kvelden.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Hadde latt han dra, men som Ut på tur skriver: Mobilen på vibrering, ikke stå langt fremme.. HAdde også krevet 0 i promille... Skjønner godt at han vil på konsserten også da..
minime<3 in belly Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Blir glad når jeg leser alle dere som skriver la han reise... Han har allerede fått lov... Er bare ute etter synspunktet fra andre... Jeg lar han med glede reise på denne konserten og han skal ha mobilen i hånda nesten, og han skal parkere bilen slik at han bare kan reise om det er noe.... og han skal nok ikke stå så nærme.... Det er jo snakk om 40 000 mennesker.... he he Jeg har bilett jeg også, men den skal vi gi til en kompis da jeg ikke er i stand til å stå så lenge av gangen og blir velidg fort sliten i ryggen. Hadde ikke det vært noe problem så hadde jeg nok vært der selv... Og null i promille er en selvfølge for han
Sistah*G07*J09* Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Hehe.....måtte bare komentere litt på kallenavnet ditt......jeg heter nemlig selv marie og er født i 83, samtidig som vi har en hund som heter Theo (ble theo fordi hunden kom først, visst vi hadde fått en gutt først så hadde nok han hete theo) La samboeren din gå på konsert å kose seg litt, så lenge han er tilgjengelig og noenlunde edru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå