Cerebro Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 ...for å ha kidnappet min datter med meg til Norge, av den amerikanske barnefaren. Er det noen der ute som vet noe om dette? Slike saker? Som har erfaring eller kjentskap, hørt eller sett, anything? Isåfall, kan dere gå inn på Aleneforeldre-debatten å svare på linken "Advokathjelp!"? Takknemlig for alt av info!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Har du tatt datteren deres med til norge i en lengre periode/for alltid da?
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Etter å ha lest alt du skrev der inne tror jeg du ikke har noe å frykte. Jeg hadde nok hvis jeg var deg fått meg en advokat og bare sagt JA ok bare anklag meg for kidnapping...for enhver advokat vil se at dette ikke er en sak hvor det hersker tvil over noe som helst. Lykke til klem ps når det er sagt...så er jo det beste å samarbeide så godt som mulig for at jenta skal få BÅDE en mamma og pappa og forholde seg til i fremtiden
mammaen til G & A Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Cerebro, jeg svarte deg inne paa aleneforeldre forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå