Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Skal snart forlate 2trimester, har ikke det minste lyst heldigvis er det jo en del herefra som følger meg over på 3trimester da He he! Åssen er dagen deres idag?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Stakkars deg. Men det er jo den naturlige utvikling at du går videre. Du kan jo stikke innom, vi er her. Men tror du kommer til å få det kjempe bra på 3 tri:o) Nå har du ikke så lenge igjen før du får møte din huleboer:o) Du får kose deg resten av tiden din, har ennå leeenge igjen.
MC81 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Men det må jo på en måte være litt morro også, det vil jo si at du nermer deg slutten av graviditeten. Men jeg forstår hva du mener, er kjempekoselig her, Og hvertfall hvis man ser det i forhold til 1 trimester, der er det jo bare krangling og kjefting! Lykke til!!
twoboys & a girl Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Husker at jeg var litt skeptisk til å gå over hit, vant til 1 tri. Men nå vil jeg være her. Du nærmer deg slutten på graviditeten, snart vil du ha et lite barn i armene:o) Lykke til!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå