Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #26 Skrevet 15. juli 2007 Alle navn kan kombineres med André. Kan ikke komme på ett som ikke passer.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #27 Skrevet 16. juli 2007 Mats (Mads) André synes jeg er et herlig navn. og jeg kjenner en som heter Jan André.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2007 #29 Skrevet 20. juli 2007 Enig, andrè kan kombineres med det meste, så da er det egentlig bare å velge om du vil gå i retning biltjuv eller dragqueen...
Milletrille Skrevet 24. juli 2007 #31 Skrevet 24. juli 2007 Andrè går vel til det aller aller meste. Er vel derfor det er så mye brukt og litt oppbrukt etter min mening. Men du har jo en god grunn til å bruke det da siden pappaen heter det
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 24. juli 2007 #32 Skrevet 24. juli 2007 kjæresten min heter kevin andre;) det syns jeg er fint!!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #34 Skrevet 25. juli 2007 Enig i at André som mellomnavn er veldig oppbrukt, men jeg er uenig i at det er et fælt navn, det er bare mange som er lei av det, og det er en forskjell. Hvis du skal bruke det synes jeg det er best som førstenavn alene. Om du absolutt vil ha det som mellomnavn blir du neppe alene om det, jeg vil foreslå Erik André, fordi Erik er et klassisk navn som aldri går av moten, blir aldri assosiert med "kriminell" + at det er fint sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå