Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Fysj... hater å være kvalm.. Huset ser ikke ut.. oppvasken står å stirrer på meg,klesvasken maser seg ut av maskina snart og gulvene hadde hatt godt av et vått tørk.. og så ligger jeg på sofaen og er uvel i hele kroppen og fryktelig kvalm.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 huffa meg snuppa.. vet hvordan det er.hater å være kvalm...er det verste jeg vet. stooooor trøsteklem til deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå