Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Det presser på sinnsykt nedi der, blir vondt noen ganger å..klarer ikke å holde meg lenge hvis jeg må tisse...Flere som sliter med det samme? Kjennes så tungt og presser på når jeg står opp etter å ha sittet....rart.. Er i uke 37 etter UL termin og menstermin er 2 uker för.... Kanskje menstermin stemmer bedre
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Det er nok hodet som er på vei ned i bekkenet :-)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har det på samme måte, er 37+6 nå, og tipper det er hodet til babyen som er kommet så langt ned i bekkenet og ligger og trykker på et eller annet. Forferdelig ubehagelig, og vondt å gå når man har sittet en stund. Håper det er tegn på at han kommer snart, orker ikke ha det sånn som dette lenge.
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Det er hodet til babyen som har festa seg.. Jeg spurte jordmor om hvor lang tid det vanligvis tar fra hodet fester seg til fødsel, og da fikk jeg tiol svar at det kunne ta opp til 3 uker, så du kan nok sikkert stole på UL terminen din.. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Hodet har värt festet i 4 uker nå og h*n snudde seg i uke 27 allerede..dette etter Ul terminen...Jm mente at h*n kom närmere menstermin så jeg håper.... Har presset på siden h*n snudde seg egentlig men de siste dagene har det blitt kraftigere og mye mer pressing... Kjenner set stikker oppi der når jeg står opp etter å ha sittet, kjennes om som om noe skal dette ut.. :S HI
aanonym Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har det på akkurat samme måte, men er bare i uke 30. Kan ikke tenke meg at det er hodet som er så langt nede/har festet seg? Eller går det an?
jentegutt&gutt Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Hei! Er i uke 33, og hodet har festa seg for 2 uker siden. ... så det går nok ann. Men er 3 gangs, så det var vistnok ganske så normalt at de festa seg tidlig. Temmelig ubehagelig når lillebror hikker, men godt å vite at en slipper setefødsel .-)
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har mye sånne smerter som du beskriver, og er i uke 36 nå. Hos jordmor forrige uke hadde ikke hodet festet seg og hun sa han fortsatt lå høyt i magen. Så da vet jeg ikke om det er hodet som presser på der nede ..?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 er i uke 33 og samme problemmet...men vert på ultralyd i dag og da sa dei at ungen låg me hode ned...så derfor de presser
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Høres ut som hodet er på tur å feste seg, ja. Har hatt det slik de siste dagene. Og på kontroll idag fikk jeg vite at baby var dypt i bekkenet og hodet var festet. Er i uke 37+1 iflg. menstermin. UL 36+3. Kan godt hende at menstermin din stemmer bedre
aanonym Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Er andregangs, og trodde det var vanligst at hodet festet seg sent da? Husker ikke hvordan det føltes sist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå