Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 gleder meg såååå til det har litt lyst å gjøre noe koslig til i kveld men trenger litt inspirasjon fra dere.. hva bruker dere å gjøre når dere skal kose dere litt ekstra??
Mamma til snart 4 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 ååå heldige du er da;) får ikke min hjem før på torsdag kveld jeg. . . kommer ikke på noe, siden jeg selv aldri vet hvilket kl slett han er hjemme, men en god middag kanskje?
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 jo men da må jeg lage mat..HAHA.. det er ikke noe å tenke på engang... hihihi
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 taco og film er alltid en vinner her;o) ukedag som helgedag;o)
twoboys & a girl Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Rydde litt ekstra, hvit duk, starinlys, pent kledd, god mat og kanskje en film:o)
Snart 3 barnsmor! Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Få tak i no takeaway mat så slipper du å styre m det!!!!!! Pynt deg og huset litt og følrt MYE med han;) Lykke til!
Snart 3 barnsmor! Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Heheheh....litt tåkete...flørt, skulle det stå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå