sauefot Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Tulla mi på 13 dager har munnen full av hvite flekker. Noe jeg har trodd bare er gulp. Men nå er jeg ikke sikker. Har det på leppene også.
trompetisten Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Trøske er hvit belegg ja. Sitter relativt godt fast, slik at du ikke klarer å bare tørke det vekk med en finger. Er ganske vanlig at småttiser får. Søk under kjerringråd, og du finner mange gode tips til å få det bort. Evt. oppsøk fastlege og få soppmiddel på resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå