Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Er det noen som kan hjelpe meg med en god oppskrift på pizzahorn? Tenkte å bake litt og ha litt liggendes i frysen...er godt å ha litt mat der dersom tiden blir litt knapp til å lage noe digg når barnet kommer =)
rosa og en blå Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 jepp!! må gi deg den beste!! virkelig altso.. eg fikk den for 3 uker siden, og har bakt 4 ganger.. alle elsker den og eg har gitt den bort til 2 allerede.. 2 egg 125gr sukker 180 margarin 7dl melk 100 gr gjær 1ts kardemomme ha i mel til passelig deig.. ca 1 -1.5dl ta ut litt sukker og erstatt med litt salt og oregano.. 225grader i 10-15 min eg lager pizzasnurrer da..
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Takker, skal prøve den!! =) Men skal det stå l i steden for dl når det gjelder mel?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Pizzahorn: Deigen bruker jeg samme oppskrift som til pizzabunn...her kan du jo variere så mye du vil egentlig, lage grov, fin, m spelt osv... Fyll bruker jeg å lage litt forskjellig: Pølsefyll: Skjær middagspølse i små biter og stek sammen m løk Ha i et glass tomatpurè og litt vann, la d surre i stekepannen... Smak til m krydder Kjøttdeigfyll: Her liker sambo best toro sitt pizzafyll m tomat og løk, så da blir d som oftest d... Ellers lager jeg noenganger m skinke, pepperoni+++ Bare fantasien som stopper deg egentlig... Lykke til!
rosa og en blå Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 ja. sefølgelig L hihi.. he du prøvd den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå