Hmmmmmm Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Har hatt dette problemet utrolig lenge, sedan jeg gikk på vidergående. Jeg er 173cm og veier nu 61kg, de enda gangerne jeg har veit over 65 kilo er ner jeg gikjk gravid, men så ført barnen var født så raste jeg ner på 60 kilo, Og hur mye jeg spiser og sånt så går ikke vikten upp, og jeg finner ikke så mye råd og tips om hur man ska gå upp ivikt, kun slanke dietter og sånt.... Jeg ser på meg selv som en tynn stikke, jeg fyller liksom ikke ut klæder på noe pent sett, har strl 38 men jeg "fyller" ikke ut dem på en pen måte , om noen skjønner, ser ut som di "henger" der, strl 36 kommer jeg ini men får ikke kneppt knapper eller så.... Men vill ikke bli noe tynnere før da syns jeg att jeg ser syk ut, mange som komenterer att jeg ser tynn ut,vill legge på meg 2-4kilo til... noen som har noe bra råd???
Anne-B. Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Kanskje du bør få sjekka stoffskiftet ditt. Det kan ha noe å si Om det ikke er noe galt med deg ellers, så kan du jo prøve å godta at det bare er sånn du er skapt, og leve med det. Andre har uansett ikke noe med å kommentere din kropp. Hehe, nå sliter jeg litt i andre enden, med at jeg helst skulle gått ned litt (ikke nå som jeg er gravid, da), så jeg skjønner ikke at slanke mennesker ikke finner klær! Men det viser vel bare at enhver har sine ting å "slite" med. Har du symaskin? For da kan du jo sy litt om på klærne du kjøper.
Bananas m 1 barn + en i magen Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har ikke noen andre råd å komme med enn det samme som anne-b. Sjekk stoffskiftet ditt. Hadde det latt seg gjøre kunne du fått noen kilo av meg:-)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg har samme problemet... Jeg er 169 og veide før jeg ble gravid 53 kg, og RASER ned igjen de kg jeg la på meg under svangerskapet. Har alltid hatt problemer med å legge på meg, men INGENTING galt. Har hverken hatt spiseforsyrrelser eller stoffskifteproblemer. Jeg kommer fint inn i strl 36, men har problemer med at jeg har fotball- legger og sliter med at de blir for trange i leggene. Sånn har det alltid vært. Du kan jo spørre legen din om han har noen råd til deg. Jeg har prøvd det som kunne prøves uten å lykkes, men jeg håper at jeg ikke raser ned igjen alle kg som jeg la på meg før jeg fikk Halvor.. Lykke til! Det er ikke greit når man gjerne vil legge på seg ett par kg og ikke får det til!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Rart det der, er 1.69 og nå 59 kg, men føler meg ikke tynn! Kommer inn i 36/38. Må jo ha med hvor det sitter da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå