Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 hvor tidlig kan man få den ? lurer på om jeg kanskje fikk den i uke 26 sist-eller kanskje det var da jeg måtte søke ?! noen som vet ?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 når svangerskapet har vart i 26 uker står det på nav sin side
Mamma'n til lille David Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 noen som evt vet om man kan få engangstødnad hvis man er student?
MC81 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 En venninne av meg som er srudent fikk engangsstønad!! Men hvis du jobber ved siden av studiene er det mulig du også har krav på fødselspenger fra det!
gravid me nr 8 :-) Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 jeg fikk engangstønaden 3 mnd før fødsel forrige gang....
sol og varme Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Engangsstønaden kan du få fra uke 26, så søk noen uker før så kommer den greit inn på konto. Hvis du er student så har du fullt ut krav på den også... Det er kun hvis du har opptjent retten til fødselspenger at du ikke har denne retten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå