Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Vi giftet oss på lørdag 07.07.07 som mange andre. Det var en helt fantastisk ubeskrivelig drømmedag. Kommer aldri til å glemme det. Følte meg som en prinsesse hele dagen. Gled dere sååå... mye. Litt referat for de som vil lese: Dagen begynte ganske vanlig. Mannen var ute med lillegutt. Jeg dusjet og pakket. Kl 11.00 kom barnevakten til oss. Mannen min kjørte meg til min private frisør og venninne. Her hadde vi et eget nydelig bruderom vi kunne sminke og stelle oss på. Rommet hadde massagestol og var nydelig pyntet med roser. I 15.30 tiden kom pappa og hentet meg og vi drog til kirken. Mannen min hadde kledd seg og lillegutt i nydelig smoking. De var så fine. Meg og pappa gikk inn til Pachelbels canon spilt av 1 på cello og 3 fioliner (dette visste ikke mannen min om på forhånd). Det var så nydelig sermoni. Etterpå kom broren til mannen min med en kjempekul brudebil og vi drog til fotografen. Tok forskjellige bilder inne og ute og i brudebilen. Sønnen vår og forlovere var også med på noen bilder før de drog. Alle talene var kjempe nydelige. ei venninne av meg og en venn av henne sang og spilte. Det var bare så nydelig......Vi danset brudevals til "3 nøtter til askepott". Meg og mannen lå på hotell. Alt gikk så bra gjennom hele dagen. Har ikke kommet ned på jorda helt ennå nei
bollemie Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 bilder ligger under mie2 på våre album. Ikke meningen å være anonym altså
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Nydelige bilder!!!! Gratulerer såååå masse!!! Lykke til med fremtiden!! Nå er det bare 5 dager igjen til min tur, hehe... =)
bollemie Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Lykke til du og! Husk: Nyt hvert sekund av dagen. Tiden går så fort
hund&barn@fullrulle Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer så masse. Vi hadde også en perfekt dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå