Gå til innhold

bihulebetennelse..åssn kjenns det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjennes ut som hele hodet mitt skal sprenges her..ikke tett i nesa akkurat nå,men våkner potte tett hevr morgen..hoster og greier her da..til og med ont i tennene når jeg snyter meg eller hoster..noen som veit om det kan være tette bihuler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det smeller rimelig bra og trykker på rett under øynene. når du beøyer deg ned kjenner du det veldig godt. ellers mye hodepine. bihulebetennelse er VONDT!

Skrevet

kjenner det og når jeg bøyer meg ned ja:o/

Skrevet

Høres ut som bihulebetennelse ja.. Merkelig at du ikke er tett da.. Har du feber?

Ring legen, få h*n til å ta enkikk på det, så kansje du får antibiotika. :)

Skrevet

er jo snørrete så si hele tida da,så går det sånn frem og tilbake om jeg er potte tett eller ikke..ingen feber det jeg kan kjenne nei (hihi,huff,rota bort måleren da..)

Skrevet

Jeg ble tett i nesen og fikk noe sabla tannverk oppi det hele. Trodde at jeg hadde fått hull, men det var bihulebetennelse. Det begynte og sprenge mer og mere, bak øyene og over og i tinningene.

Fikk apoxillin av legen, etter et par dager ble det mye bedre.

Hvis du ikke har fått sånn kjempevondt, så kan hende du får det opp igjen med å bruke nesespray etter anbefalt dose og masse saltvann.

Det var noe helvetes vondt, jeg grein da det ble på det verste:(.Vil aldri ha det igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...