Gå til innhold

Tror dere det er mulig for en person å forandre seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å forandre seg for at det skal redde forholdet til vedkommende..... Altså ikke forandre seg for at i utgangspunktet en selv vil, men fordi den andre parten vil det. Ellers går forholdet i vasken.....

Er det et spørsmål om hvor høyt vedkommende setter forholdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av egen erfaring nei.... Var slutt i en mnd og han tryglet meg om å komme tilbake. han skulle forandre seg og virkelig gjøre en innsats. ga han en sjanse til men ingenting endret seg.

Men alle er jo ikke lik da.....

Skrevet

Jeg tror nok det er mulig ja, hvis det er det som skal til for å redde forholdet, og vedkommende er villig til å "gi av seg selv" for å få det til å fungere. Må jo presisere at jeg sikter spesielt til væremåte og ikke personlighet-for den tror jeg er vanskelig å endre.

Skrevet

klarer kanskje å forandre seg i en periode, men det går fort tilbake til gamle synder igjen har jeg merket.

Skrevet

Ja, men tror væremåte og personlighet går hånd i hånd....Men det er jo helst væremåten som trengs å forandres på!

HI

Skrevet

min erfaring tilsier at en ikke kan forandre seg. min ex var sykelig sjalu og drev meg til vanvidd - jeg taklet dårlig å bli "kryssforhørt" når jeg hadde vært hos en venninne. han endte opp med å være utro mot meg..for en dritt..

Når det gjelder forhold må du spørre deg selv om du kan leve med hans negative sider..for de forsvinner ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...