Gå til innhold

Dere som av dere ringen under svangerskapet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før den passet igjen?

Fødte for 1 mnd. siden og savner så å bruke gifteringen min igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg kunne ta den på igjen litt over 1 mnd etter fødselen :) Det var godt å få den på igjen, savnet den :)

Skrevet

Tror jeg klarte å presse den på etter 2-3 uker. Hadde veldig mye vann i kroppen, var bekymret en stund for å få strekkmerker på nesen.

Skrevet

Det tok nok godt over 2 mnd. Tok 3 mnd før den passa perfekt igjen..

Skrevet

Tror jeg fikk den på meg ganske fort... på venstre i stedet for høyre. Så fikk jeg den på høyre hånd en liten stund før jeg begynte å ese ut... Jeg har lagt på meg fire kilo etter fødselen... Nå går jeg med den på vestre hånd hele tiden, men det viktigste er jo at den er på!! Hadde den i kjedet mitt, rundt halsen gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

6,5 uke siden fødselen, og min er fremdeles for liten..!

Savner å bruke den jeg også.

Skrevet

Henger fortsatt rundt halsen. Snart 7 uker siden fødselen...

Skrevet

Takk for svar!

Må vel bare litt mer tålmodig skjønner jeg :)

Skrevet

Tok den på 14 dager etter fødsel... Men sist gikk det vel 1 mnd etter fødsel.

Skrevet

Jeg fikk tyna på ringen etter 2 1/2 mnd, da orka jeg ikke være uten lenger. Satt så godt fast at jeg ikke fikk den av igjen på et par uker :/ Nå itter den heldigvis som normalt (jenta er 6mnd)

Skrevet

Det tok nesten 2 timer å få den av, litt sent i svangerskapet, skulle gjort det før.

Derfor lot jeg være å prøve for tidlig, den passet vel en måned etter fødselen. Og så hadde jeg en skikkelig betennelse i akkurat den fingeren, hovnet helt grotesk - ringen måttes klippes i to på sykehus. Det var kjipt det!!!

Skrevet

Hehe, åja har du så tynn hals?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...