Gå til innhold

*SUKK*

Blomst75- 24.07.05 +

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEr kommer et lite hjertesukk fra meg... Vi har en liten snupp som fyller 2 år om 15 dager.. hjelp så fort tiden går!! I begynnelsen av januar tok jeg ut hormonspiral, fordi vi kulle prøve igjen. VI begynte me då vente en mnd etter anbefaling fra legen, slik at jeg hadedhatt en mens først.Så i midten av feb startet vi "for fullt"...I 3.pp satt den! Jippii...

Var jo allerede psyket ned fordi lille mor satt på 1. forsøk! hehe..

Desverre så endte det i en SA 22.mai... Vi har prøvd igjen siden det, men jeg har jo ikke fått noen mesn enda, så aner ikek hvor i syklusen jeg er.. Ingen pos test heller...

I dag er det 9.juli, akkurat 6 mnd siden jeg tok ut spiralen... Er skikkelig deppa fordi det ikke skjer noe.. Da jeg tok den ut planla jeg jo om trent at det lilel nurket skulle komme ut i november ca.. Ikke så lurt å tenke sånn da men, og jeg VET jo at det kan ta lang tid osv.. Men vil så gjern eha et lite frø som blir sittende.. NÅ!!!!!!! Jeg vil ejo så veldig gjerne at det ikek skulel være mer en 2,5 år mellom min e små, men det blir altså ikke slik da i alle fall... ÆSj og æsj!!! Vel vel, det var dagens fra meg!

KRysser alle finger og tær for at det sitter en spire hos oss alle snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, og det er skikkelig tussig. Følelsene går i bølgedaler, opp og ned. Synd at det ikke går an å gjøre noe med det....annet enn å være tolmodig. Vi har prøvd siden august i 2006, og jeg kan love deg at nedturene har vært mange. Hadde en SA 8. mai. Kroppen har vært på en snurr siden da, med mensen hver 14.dag. Har også slitt hver måned med å finne EL siden vi startet i fjor. Men nå virker det som ting løsner her. Kjenner i dag at EL er på vei, og det stemmer i følge beregningen. Men trenger ikke å bli spire for det da. Ja ja, det ble mye om meg. Men håper at det ordner seg for deg snart. Og husk at vi er mange i samme båt, som føler med deg. Mange positive tanker sendes til deg i en vanskelig tid. Klem.

Skrevet

Hei du!

Og takk for hyggelige ord!

Føler virkelig med dere som har pøvd så lenge da. Er det 1.?

Jeg sier jo hele tiden til meg selv, at går det ikke med en til, så har vi jo i alle fall verdens nydeligste lille snupp..

Men vil gjene at hun får en liten søster eller bror da..

Jeg er jo ikke akkurat verdens mest tålmodige heller da..

Men å oppleve SA hadde jeg jo håpet å slippe,.. Man blir sååååå gira, også går alt i dasss (bokstavelig talt).. NEi, vi får håpe på bedre tider!!! :o)

Skrevet

Jeg har en gutt fra før som er 7 år. Så det kommer til å bli en stor aldersforskjell ja =) Men, det gjør ingenting. Vil bare ha en til ganske kjapt nå.......blir gal av denne ventingen, og prøvingen.

SA er ikke noe artig nei, og som du sier så blir man jo gira når det først har klaffet. Vi får bare krysse fingra, og det som går an å krysse, og håpe på bedre tider ;o)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...