Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lønner seg å være gravid..Men det er selvsagt sikkert fordi jeg har null matlyst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til "problemet" ene svangerskapet veide jeg like mye høygravid som jeg gjorde første legekontrollen.

Skrevet

Det var mye! Men jeg gikk også ned noen kilo under graviditeten.

Har du null matlyst? Burde kanskje spise noe i forhold til barnet...

Skrevet

Jeg spiser endel grønnsaker så det er jo bra..Jeg orker ingenting rett og slett. Spiser kanskje en halv brødskive til frokost så er det akkurat som magen sier. stopp. Godteri og brus orker jeg heller ikke, men det er jo bare bra. Drikker endel vann også

Skrevet

hvordan går det med deg??? du har vært savnet hehe

Skrevet

Går veldig bra..Nettopp hatt en uke ferie, mini skal være borte fra oss i 14 dager nå sammen besteforeldrene sine..Gøy for han men ikke for oss..Savner han allerede..Spiren har det bra..14 uker nå, fått fødeplass på Ullevål og Ul i august..Det blir morro

Skrevet

Så bra med fødeplass!

Bra du spiser grønt og drikker vann.

At du ikke drikker brus osv er jo bare en fordel!;)

Skrevet

Godt at du iallefall spiser grønnsaker så det lille du får i deg er næringsrikt. Men du må prøve å få i deg litt kjøtt også pga proteiner.

Er det påkjenningen av å bli alenemor som har gjort at du har mistet matlysten. Skrev ikke du her inne for en stund siden at du ble det? I så fall skjønner jeg godt at matlysten er borte..

Skrevet

Matlysten ble borte da jeg ble gravid. Mulig jeg var litt raskt ute, men nei jeg er ikke alenemor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...