bambi på isen Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Noen som har noen gode forslag?? Har nettopp nappet ut p-staven, orket ikke å ha den i lenger, 1 år var nok. Men så viser det seg at mannen ikke får kappe strengen før i september. Så nå trenger jeg noen gode råd, som ikke koster all verden frem til den tid (aller helst uten hormoner), kondom er jo så klattette, vi er jo ikke 16 lenger!!
BettyBoob Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 har nok ikke bedre råd enn kondomer. Ingen hormoner der! Finnes liksom ikke andre alternativer siden du ikke vil gå på minipiller, p piller eller bruke p ring.... er ingen vits i å sette inn spiral for så kort tid heller. koster jo litt med alle disse dongene da, men er vel bedre det enn å risikere å bli gravid mens man hopper av i svingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå