Gå til innhold

Prevensjon, i påvente av sterilisering


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode forslag?? Har nettopp nappet ut p-staven, orket ikke å ha den i lenger, 1 år var nok. Men så viser det seg at mannen ikke får kappe strengen før i september. Så nå trenger jeg noen gode råd, som ikke koster all verden frem til den tid (aller helst uten hormoner), kondom er jo så klattette, vi er jo ikke 16 lenger!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har nok ikke bedre råd enn kondomer. Ingen hormoner der! Finnes liksom ikke andre alternativer siden du ikke vil gå på minipiller, p piller eller bruke p ring.... :) er ingen vits i å sette inn spiral for så kort tid heller. koster jo litt med alle disse dongene da, men er vel bedre det enn å risikere å bli gravid mens man hopper av i svingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...