Gå til innhold

Fettårsak!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor sier dere at det finnes mange grunner til at folk er feite!!??

Herregud, så dumt...det finnes vel stort sett bare to grunner!!? Latskap og stort inntak av mat og godterier.

Genetisk, ja....men hvor stor er den prosenten egentlig...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig teit innlegg, hvis du mener at det er kun de to grunnene som finnes pga fedme så syntes jeg synd på deg.

Skrevet

Les en gang til,da...

Jeg skriver "stort sett 2 grunner"

Du kan ikke nekte for at hovedårsaken til fedme er for mye mat og lite mosjon?

Så tror jeg sannelig også at jeg nevnte genetisk årsak? Men som sagt, hvor stor er den prosenten liksom.

Du har vel sikkert mange grunner på lager, du? Kom med dem, da!!

Skrevet

Du har vel vett til å søke selv på nett. Jeg har ikke grunner på lager nei, men du finner sikkert ut av det hvis du søker. Du finner sikkert prosenten du spørr etter også.

Skrevet

Ser at mitt og drypperts innlegg i bunn og grunn handler mye om det samme. Ser også at du, Angelica, har skrevet et innlegg også hos han/henne/det, men der var tonen en heeeelt annen, ja...

 

Mye morsommere å få synspunkter fra deg ang fedme enn å leite på nettet, vettu...

Skrevet

Kommer mye ann på formen. Så dette innlegget var kun til meg........hmm.......

Legger du ut innlegg med nick så kanskje tonen blir litt annen også, er ikke alltid anonym går under "smarte" innlegg.

Skrevet

Du kjenner ikke meg uansett, så det spiller vel ingen rolle om det står et nick eller anonym.

Du er tydeligvis en person som må ha alt inn med teskje...Du trenger jo tydligvis mange tilleggsopplysninger. Jeg har ikke skrevet innlegget bare til deg, men jeg svarte tilfeldigvis bare på din kommentar.

Ikke så tilfeldig heller, siden du var den eneste som hadde svart.

Er du feit selv, siden du svarer så krasst?

Skrevet

Forsto nesten det...

 

Ha en hyggelig dag...middagstips fra meg: Tunfisksalat uten dressing!!:-) Det skal jeg hvertfall ha!

Nå logger jeg ut selv om du sikkert kommer til å savne meg!!

Skrevet

Hør her anonyme fettsmurf.. At ditt innlegg er ikke i nærheten av hva det jeg mener om problemstillinga heller:-) Dessuten så er jeg en han og ikke hun eller "det":-)

Du glemmer den viktigste årsaken som er grunn til fedme, som hverken har noe med latskap eller for mye fett eller godtereier som du støtter deg til!!

Spiseforstyrrelser har mange "ansikter" og gjelder ikke bare anorektikere og bullimetikere.

Man kan faktisk bli overvektig av å spise feil, lite og sundt.

Problemet er også psykisk betinget hvor veldig mange bruker mat som trøst eller støtte for sine problemer. Du henger deg veldig opp i latskap, noe jeg egentlig mener er feil. Det eneste jeg mener er at livstilsendringer må til for å forandre en person, men dette krever vilje, støtte fra omgivelsene. lære, tid til morsjon og bevistgjøring på riktig kost og ernæring. Jeg sitter riktignok å harsselerer en del med dette her inne, men det er aldri vondt ment:-)

Skrevet

Nå måtte jeg logge inn igjen bare for at du kommer her og kommer her med en masse svada...:-)

Som jeg kan tyde utifra ditt noe uryddige innlegg så er det som går inn i gapet det kommer an på!!

Klart at latskap spiller en stor rolle!! Hvor mange aktive mennesker kjenner du som disser avgårde?

"I dag har jeg nesten ikke spist noe...bare en bolle til lunsj...hvorfor er jeg da så feit?" Daaaahhhh!!

Det eneste du mener er at livstilen må endres, ja... Ja, men da er vi jo enige da!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...