Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Føler at Na mangler forran jeg da, slik at det blir Natalie. Lykke til med valget.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Enig med queen her, er noe som mangler.. en lite Na !! =) Talie i seg selv yns jeg ikke var såååå fint..
Adriansmor med tulla Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 natalie er et kjempe fint navn.eller tuva, oda, amalie, lilly, emely, andrea
Poteto Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 Natalie er så vanligt rundt her.. er så utroli mange ås heter det..
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 NAtalie..ja..kjempefint...talie syns jeg blei litt ufullstendig..som å høre sønnen min på to prøve å si nathalie det:o)
Propellmamma til 2 Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 For meg blir det et kallenavn, folk kommer sikkert til å tro at hun egentlig heter Natalie...
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Synest det er fint jeg Er jo bare en vanesak. Alle kjenner jo Natalie siden det er så mange som har det. Er vell omtrent det samme med Sander. Når jeg ført hørte det følte jeg at det manglet en Alek forran. Men nå er det vell omtrent et av ti-på-topp navnene.....
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er forresten glad i navn som er litt spesielle. Bare det ikke vil gå ut over barnet.... Vårt navn kan også høres ut som et lite barn som ikke klarer å snakke helt rent skal uttale det. Høres ut som en o blir til en i. Så snart en blir vant til at pia faktisk heter akkurat det, er det ikke noe problem. Jeg tror ikke ei Talie vil få problemer, eller skjemmes av navnet sitt utover i livet. Så langt dere da ikke bor i ei lita bygd som har vanskelig for å ta inn noe nytt.
Poteto Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2007 har tenkt over det.. tror ikke Talie blir noe "mobbe" navn.. er enige med dere andre og, som sier at det mangler noe, men etter å ha "smakt" litt på navnet, så liker eg det bare bedre og bedre.. men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå