Gå til innhold

Snart 5 mnd og 60 cm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang er babyen din? jenta vår var 47 cm ved fødsel (ikke prematur)

nå er hun 60cm...er det lite siden hun er 5 mnd straks???hun har en fin vekt iallefall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå så jeg innlegget under om 5mnd kontroll osv..kan se der jeg:)

Skrevet

Er vel helt fint det, noen vokser fort og andre ikke.

Her var guttene nesten 70 men de har en lang far de sikkert arver fra.

Skrevet

jenta mi var 62 cm på 5 mnd kontrollen. hun er ikke så lang hun heller.. men er nok helt fint det så lenge hun ligger fint i sin egen kurve med tanke på vekt...

Skrevet

Mi var også 62 cm...og 7,2 kg - ganske kompakt:) Hun følger sin egen kurve, men ligger på den laveste på lengde. Så lenge de vokser regelmessig og følger egen kurve, er det ingenting å bekymre seg for.

Skrevet

Tjihi, slår deg januarjenta vår. Min baby, riktinok ved fire mnd., var 62 cm og 7,5 kg - trillrund:)

Skrevet

poden var 49 cm ved fødsel.

5 mnd: 69 cm og 9 kg!!!!

Skrevet

Komt hjem fra 5 måneders kontrollen nå, og gutten vår er 9 kg og 71 cm!=)

Skrevet

Jenta mi var også liten da hun ble født, 46 cm,( 2160 g) 5 dager før termin (pga infarkt på morkaka var hun noe de kalte dysmatur baby) Ved 3 mnd var hun 59 cm og 4720 g. Nå er hun 4 mnd så vi har en hel mnd igjen til neste kontoll, er veldig spendt.

Skrevet

jenta mi var 68, 5 cm da hun var 5 mnd. 49 cm ved fødsel.. så det er nok veldig stor forkjell på barna ja =)

Skrevet

hehe, de er noen skikkelige goklumper:)

Skrevet

Gutten min slår ale her.. hehe.. Han var 70,5 cm ved 4 mnd kontroll, oh 8400g. Vi var ikke på 5 mnd kontroll, men skal på 6 mnd kontroll om to uker.. Han var svær ved fødsel også. 54 cm og 4890g ;)

Skrevet

Gutten min er 67 cm..han er snart 5 mnd

Skrevet

Jenta mi var 67 cm og 5950 g på 4 mnder kontrollen,Lang og tynn sa helsesøster.

Skrevet

Gutten min var 72 cm og 9 kg på 5.mnd kontroll.

Skrevet

gutten min er 66 cm og 8450 g og han er bare 3 mnd...klompen min:) er spent på hvor stor han er på 5 mnd kontroll da ja:)

Skrevet

jenta mi var 3670 g og 49 cm ved fødsel og 61 cm og 6500 g på 3 mnd-kontroll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...