Gå til innhold

noen som har termin rundt 25 feb her


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

jeg har termin 25 feb ca nå. og har en sønn på 3 månder dette skal bli stress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..

Jeg har termin den 27 februar. Er min første,så er veldig spent..

Du får nok noe å bryne deg på skjønner jeg med en liten en fra før ja..Hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor på hommersåk med sandnes. men er oprindelig fra tønsberg da men flytta derfra. du da. syntes det er kjekt og prate med noen som skal ha rundt samme tiden som meg jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Bergen,men bor i Oslo..Har bodd her litt over et år nå og trives bra!! Er 26 år og har samboer,er vårt første barn,så er veldig spente da..Er litt skummelt og samtidig veldig gøy...

Har ikke så mange plager med graviditeten...merker jeg blir fortere trøtt og sliten,men kvalmen har enn så lenge uteblitt..Reiser til Kroatia på onsdag så den kan bare la vente på seg noen uker til viss den har tenkt å komme,hehe...

Hva med deg da?alt bra`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :-)

Det blir ei utfordring, men går nok kjempe fint :) Jeg har termin den 24 februar, og da har jeg akkurat rukket å få FEM barn på SEKS år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin den 25 februar. Har ingen barn fra før så dette blir noe nytt og spennende. Har ingen anelse om hva jeg begir meg ut på. Bor på Algarheim like ved Jessheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja her er alt bra vettu. blir jo travelt med en gutt på 11 månder og en ny født men det er jo vår egen feil så ingen skal lide for det. hehe

jeg og vil på ferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke dette vært travelt da eller har du fått tvillinger og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja spennende det har og en gutt på 3 jeg men han bor på østlande. men har jo kontakt med han altså. men føler meg så gammel når jeg sier hvor mange jeg har er jo bare 20 år nå da men blir 21 før termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillemell

Synes ikke det er travelt, er hjemme med ungene mine og de er egentlig ganske rolige og bedagelig. Dagene går jo i ett, men kunne ikke tenkt meg det annerledes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt han lille jeg har og er så rolig og har sovet natta rundt siden dag 1 så har engle barn me og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var helt fantastisk, men var heldig med de - sov hele natten fra de var 5 uker gamle!!

Var alene med dem far jeg var 2mnd på vei og til de var 4mnd gamle, da barnefaren og jeg fant tilbake til hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har termin med vårt første barn i slutten av februar. Foreløpig termin er 20. februar, men jeg tror det blir noen dager senere etter UL undersøkelsen. Veldig spent og glad, vi gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det er så kjekt og snakke med folk som har termin sånn ca samtidig som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg fant ut at jeg er gravid igår. men har hatt mistanker ca 1 uke. Er ca 7 uker på vei. med foreløbig termin 28.02.2008.

Har ingen barn fra før, så dette er spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har termin 26 feb. Har en sønn på 2. Gleder meg veldig!! Men som de sier 1 er som 1 mens 2 er som 10!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt. har en gutt på 4 månder og jeg som skal bli storebror. hehe. blir nok stress det ja. men men greit og bli ferdig tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og har termin 25 feb. gleder meg masse men blir litt tett med ungene ja har en gutt på 4 månder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sant det. har en gutt på 3 og en på 4 månder så blir nok travelt her men sånn er det. ikke noe og gjøre noe med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då kan eg også joine gruppa her, var på UL i dag og fikk då termin 25.2.08, men den er vel ikkje heilt safe siden d er så tidlig. Men kjekt er d uansett:) Har en gutt på 10 år fra tidligere. Bur i ein liten by på vestlandet. Fleire vestlendinger her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...