Gå til innhold

Når de sover på dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller rettere sagt, når de har våknet etter luren; lar dere de ligge til de ikke "vil mer", eller blir de tatt opp med en gang de våkner?

Snuppa her våkner og er veldig lydløs, så det kan godt gå en stund før jeg i det hele tatt enser at hun er våken (ligger i senga si), hehe...

Så kan hun ligge og pludre og bable en liten stund OG SÅ er det nok ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynner å sutre allerede før hun har våknet skikkelig, men venter til hun iallefall har åpnet øynene :) Hun liker ikke å sove på dagen heller..

Skrevet

Jenta vår kan også ligge våken en stund før hun gir lyd fra seg. Lar henne ligge å våkne skikkelig, så lenge hun er fornøyd :)

Skrevet

Lar henne ligge og "våkne" en stund,ligger ofte og pludrer og skravler men så blir hu lei. Sover 3 timer på formiddagen som regel og er god og uthvilt da,skikkelig blid.

Skrevet

Jenta mi bruker ganske lang tid på å våkne hvis hun ikke våkner av sult. Hun kan gråte litt og så sovner hun igjen. Dette kan hun gjenta 4-5 ganger før hun er skikkelig våken og da vil hun helst opp med en gang. Men jeg venter alltid litt for å høre om hun virkelig er våken for det er dumt å ta henne opp hvis hun ikke er skikkelig våken. Da blir hun så gretten etter en stund...

Hun sover for det meste ute i vogna, so om hun ligger våken for seg selv en stund før hun gir lyd fra seg vet jeg ikke faktisk. Når hun en sjelden gang sover inne på sofaen kan jeg finne henne med vidåpne øyner og hun ligger å såiser på hendene sine. Har ikke merket at hun har våknet.

Men som sagt så passer jeg alltid på at hun er skikkelig våken før jeg tar henne opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...