Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Er jo så lite respons på spå/horoskop siden .... håper noen svarer her da
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 du skjønner 90% av de som roper der inne vil vite NÅR man blir gravid og det har jeg nesten sluttet å svare på fordi tid er uhyre vanskelig...og hva gjør man om du ikke ser barn på et nick...trenger ikke være rett heller... derfor tror jeg at de som spår og går litt lei... det som og er greia er at jeg sender ut ca 50 gratisspå i mnd og ærlig skal jeg si deg at jeg bare får tilbakemelding fra 5-10 stk...og det frister faktisk ikke så mye lengre... ellers synes jeg mange brukere inne på dib er regelrett frekke og om de ikke får svar innen 24 timer blir de sinte og sure og sender pm på pm...dette er noe vi gjør gratis...men ok skal jo ikke glemme alle fantasktiske damene her inne da...ville bare dele noen tanker med deg... noe spes du lurte på?
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 var graviditet - men da kan jeg vel bare glemme det. men tusen takk for at du tok deg tid til å svare =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå