♥Prinzessin♥ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Mener ikke å mase, men du ser ikke noe mer? Begynner å bli voldsomt stress og amper stemning i huset her, fysj.. Han skylder på meg men jeg vet at han fikk den hos meg... :-(
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 er nøkkelen svart? dvs svart plast på...? Honda eler wv?
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Nei, men vi har sort VW-nøkkelknippe. Her henger den vanligvis, men nå er den løs. Det er en vanlig utseende husnøkkel, helt løs og ikke på noen hank (jeg er så godt som sikker på det)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 har du sjekka dongrijakker...og det høres sikkert sprøtt ut...men nedi skoene?
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Har sjekket sko ja, hadde ingen dongerijakke med meg hit (er på ferie)... Takk for at du gir meg tips likevel!!! Jeg tar imot alt jeg kan få nå. Mannen skal på jobb på onsdag morgen og skulle derfor kjøre hjemover idag... For en elendighet!
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 Tillater meg å dytte i tilfelle du skulle se noe mer... :-)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 ser ikke mere...men det er et fryktelig kaos her så det er nok sikkert grunnen
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2007 Ok. Tusen takk for hjelpen iallfall! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå