Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 eg hadde sex lørdags kveld, låg hele natta med veeldi vonde kynnere eller maserier.. så gav dei seg, hadde sex på søndag en gang, då kom dei tilbake.. gav seg utover natta i natt.. kan det ha noe med at sex kan starte fødsel? noen andre som har det sånn etter sex? er i uke 37..
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Har det slik selv. Satser på at det hjelper i alle fall! Begynner å bli lei:o( Mannen er vel snart utslitt stakkar;o)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 okay.. då satser eg sex stort sett hver dag fremover;) hehe... har 23 dager igjen
Snart 3 barnsmor! Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Funker ikke på meg i allefall:( Er nå 1 uke på overtid og all den sexen vi har hatt har ikke satt igang LITT engang:( Bare litt sur!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 har du ikke fått kynnere/maserier etterpå heller? eg har 3 uker igjen.. så håper det skjer noe hos meg.. lykke til Lykke..
Snart 3 barnsmor! Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Takk for det! Neida...ingenting....alt som vanlig! Skal ut å trampe meg en tur nå!
oktoberjentene;) Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 nei jeg merker heller ikke noe etter sex... ikke en kynner engang =( tror det ikke det har sånn veldig effekt egentlig......
monna26 Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 kynnere er vanlig å få etter sex,men at det setter i gang fødselen er vel verre med. prøvd å massere brystvortene?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 eg tror ikke det var kynnere, dei er vell ikke vonde eller man kjenner dei ikke i ryggen.. har ikke hatt kynnere i det hele tatt tidligere i sv.skapet.. var kraftige tak.. hjelper det å massere brystvortene?
Turid Laila Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Vi hadde sex på kvelden, lå med beina opp så svømmerne fikk gjort jobben sin så godt som mulig. Våknet 03.30 med rier, 16.52 var lillegutt ute. Om det var sexen vet jeg ikke, men baby ble det jo dagen etter vi hadde det:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Mener jeg leste at sæd inneholder det samme hormonet som man får kunstig på sykehus for å sette i gang. Så det er muligens noe i det:)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 Har tro på at sex iallefall kan bidra til modning på sikt Høres ut som det kan være modning på gang hos deg!
Nanna1976 Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 Har termin I DAG og har hatt ekstra mye sex de siste to ukene. Det resulterer i en vanittig mengde kynnere, omtrent hele dagen, men ikke noe mer enn det. Tror derfor ikke det kan utlöse noe, desverre, bare falske alarmer. Men uansett er det hyggelig, da;)
2. gangs Skrevet 9. juli 2007 #15 Skrevet 9. juli 2007 Det er jo ikke så lenge siden det var et avisinnlegg, om at sex og sæd ikke var til hjelp.....men tvert i mot!!!! De lærde strides tydelig, men det får være som det vil....har jeg lyst har jeg lov....å da gjør jeg det =) kan bli leeenge til neste gang....*hmph*
Yarn Skrevet 9. juli 2007 #16 Skrevet 9. juli 2007 Mener at jeg leste i Gro Nylanders bok noe om hormoner i sæd som kunne sette i gang rier, men det er mulig det var modning det hjalp for? Det var iallfall det samme hormonet som man gav på sykehuset. (Men siden jeg ikke har boken framfor meg her, og siden jeg er noe omtåket for tiden, er det godt mulig jeg husker feil! Uansett, det er jo et greit tidsfordriv mens man venter Fysiske utskeielser kan jo også hjelpe litt på
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #17 Skrevet 9. juli 2007 det hjelper mot modning fikk eg beskje av jm.. er du i ammetåka?
Yarn Skrevet 9. juli 2007 #18 Skrevet 9. juli 2007 Ah, så da var jeg ikke helt på jordet:) Nei ikke ammetåka, mer svangerskapståke.. hehe.. Glemte iallfall alle varene i butikken i dag, betalte og durte i vei til apoteket
tjorven 1 Skrevet 9. juli 2007 #19 Skrevet 9. juli 2007 Min første fødsel gikk over fra orgasme til rier så det funka, men det var jo på slutten 5 dager før termin!
Anquor Skrevet 9. juli 2007 #20 Skrevet 9. juli 2007 meiner dei sei at noko av det stoffet som er i sæd også er i dei modnings-pillene ein får på sjukehuset.... så no har eg hatt sex og leie ei stund med svømmerane inni meg...berre for modning.....
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #21 Skrevet 9. juli 2007 ja, det hjelper.. når du er moden funker det fint
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 9. juli 2007 #22 Skrevet 9. juli 2007 Er en uke over UL-termin og 10 dager over mens-termin i dag. Sex har IKKE funka på meg, hvertfall. Burde vel i grunnen være moden nok nå, etter så lenge på overtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå