Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 På den ene siden i bryllupet vår snakker ikke far med mor, mor snakker ikke med datter og besteforeldre snakker ikke med noen. Er redd de ryker i tottene på hverandre og ødelegger dagen vår, de klarer nemlig ikke skjerpe seg en hel dag for å gjøre dagen ok (det har skjedd mange ganger tidligere)... Huff!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Trur de klarer det på en dag som denne. Hadde nylig en sønn som skulle konfirmere seg. Han gruet seg veldig for sin far og familie. Dette fordi vi er skilt og ikke kan kominisere sammen. Det er mange år sien vi skilte lag men vi blir aldri ferdig med ting... Jeg måtte snakke med sønnen min mange ganger om dagen og at den var hans og vi ikke skulle ødelegge denne for ingen gjør det. Jo, pappa sier han... Men dagen ble helt topp den og han fikk dagen han ønsket seg. Sånn trur jeg det blir hos dere også. Det er voksne folk som er i bildet her og de klarer å sjerpe seg...
endelig bolle i ovnen Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 vet du hva.. om du føler at det nesten er garantert katastrofe med familien .. så hadde jeg anbefalt deg å rømme for dagen. ta med mannen din til syden etc(om ikke planene allerede er i boks da..) så kan du heller ha en rolig grillfest(er)hjemme senere. det er tross alt nok stress på en slik dag uansett.... krysser fingrene for deg uansett valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå