Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Ja vi har holdt på litt sånn på og av med potta i noen mnd... men ikke noen skikkelig innats fra oss foreldrenes side. Nå har jeg bestemt meg for at dette skal vi klare i sommer, så idag er første dagen i insentiv dotrening. Vi hopper over potta for det var noe fælt griseri med avføring.. så like greit å venne han til do med en gang. Han sitter helt greit på do og småtisser. Han skal få klistremerker når han har vært på do,som en belønning. Nå er spørsmålet mitt: hvor ofte skal jeg sette han på do??Han sier ikke ifra før akkurat når han tisser,så jeg må jo sette han på doen litt rutinemessig da. Noen med erfaringer?
Galskapens overhode Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 ca hver 2. time fungerte godt for oss. Men hvis han er vant til å gå å småtisse i bleia litt nå og da, kan det være lurt å ta det så ofte som en gang i timen til å begynne med og heller smått øke tiden mellom hver gang..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 ok.. jeg tror ikke han småtisser så ofte egentlig.. så da prøver jeg hver time.. så ser vi hvordan det går. hvor lng tid brukte dere fra dere startet til han eller hun var tørr? bortsett fra natta da selvfølelig.
en stor og en liten gutt Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Min sønn sluttet med bleier på sommeren da han var ca 2,5 år. Vi hadde en nydelig sommer, og han tisset i gresset når han måtte tisse, noe han syntas var sor stas. Bæsjing er lettere å kjenne på forhånd, så det tok vi på do. Noen uhell ble det jo av og til, men stort sett gikk det greit. Du får spørre litt ofte i begynnelsen, så går det nok greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå