Gå til innhold

79`er er blitt mamma! :)


Gjest

Anbefalte innlegg

8. Juli, på termin, kl 02.09 fikk hun lille gutten sin, 52cm lang og 3275g:)

Han ble tatt med keisersnitt, og fikk en brå start på livet.

Men alt står bra til med både mor og barn!

Nå er vi tre i "klubben" som har fått!

Gratulerer så masse til hele den nye familien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så kjempe masse til 79`er og kjæresten:0)

 

Skal si dere jenter er flinke til å få enten på termin eller før...håper, håper, håper den trenden fortsetter;0)

 

Gleder meg til julitreff på onsdags formiddag, ekstra morro nå som de første juli barna er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til 79'er og den nybakte familien!!nå må dere bare kose dere kjempemasse!!supert at også du slapp å vente lenger!:) får håpe det blir sånn for resten av gjengen også!

 

Jeg gleder meg også til treff på onsdag, selv om det blir litt skummelt å ta buss og dra på kafe med snuppa og vogn for første gang!;) så forresten at det var noen andre som skulle ha baby-treff der 11.30, så håper vi får plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!! Gratulerer så mye:) Godt å høre at alt står bra til med både mor og den lille:)

 

Åh stemmeri i og håper vi andre kan får før eller på termin også....begynner å bli lei av all denne ventinga ja!

 

Ses på onsdag:) Gleder meg sånn til å se lillejenta di, sommer-barn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer-barn:

Jeg synes også det var litt skummelt første gangen, fikk mamma til å gå sammen med meg inn til byen. Det hjalp. Men buss har jeg ikke tort å prøvd ennå. Pass på at du tar en "laventre-buss"!

Får helsesøster på besøk i morgen, blir spennende..

Gleder meg til onsdag, har jo sett henne før, men man ser seg ikke mett på spedbarn vettu!

Sees;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må hive meg med å gratulere jeg også!! Det er jo helt supert at trenden holdes ved like, du er flink 79'er!

 

Tror lillebror i magen også synes det er stas at "små vennene" begynner å se dagens lys. Han holder iallefall stor fest i magen min... (Det vises vel på klokka :-) )

 

Blir veldig koslig å se deg og lilleprinsessa Sommer-barn. Gleder meg til treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis =)

Gleder meg til å se lille gullet =)

 

Er like spennende hver uke for å se hvem som kommer eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...