Gå til innhold

dere som går på lav/null karbo diett

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva spiser dere egentli til frokost? Jeg har hørt at brød er fullt av korbohydrater, så har spist grovt knekkebrød ett par uker med god samvitttighet. Men når jeg leste bak på pakkene sist jeg handla, så jeg at det var hele 65% karbohydrat i så og si alle pakkene me knekkebrød?? Det er jo mye mer enn i brødet jeg pleier å spise(49%) Så hvorfor sies det da at man skal bytte ut brød me knekkebrød??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.lavkarbo.no

Man skal holde seg HELT unna alle kornprodukter/mel, ris, pasta og poteter...i 14 dager.. deretter kan man begynne å introdusere litt karbohydrater...

Grunnen til å bytte knekkis med brød er at det er mindre fett og mye mer fiber så det er godt for tarmene og systemet..

Jeg hars elv gått mye laV KARBO, MEN DET SOM VIRKELIG GIR VARIG RESULTAT ER ETT NORMALT SUNT KOSTHOLD MED MYE FIBER(KNEKKISER),mye protein og lite karbohydrater...Og trening...

uten trening vil man ikke få varige resultater det tør jeg påstå!!!!

Skrevet

joda, er flink å trene og. Har gått på bailine og fikkmed en bok med forskjellige dietter. Leste om en kur hvor du skulle holde deg helt unna karbohydrater første uken, men den hadde jeg sikkert ikke klart å gjennomføre. Den jeg går på kan jeg spise 60 gram kh om dagen, men innbilte meg at det ikke var så mye i knekkebrød, og da tok jeg jo grundig feil.... Hva kan man spise til frokost hvis det ikke skal være noen som helst karbohydrater i da?

Skrevet

her gikk det mye i omelett,egg og bacon.. kokte egg..

salat med kylling..

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe boka til Torkel Andersen. En lettlest bok med oppskrifter. Har akkurat startet selv, men har gått ned 15 kg til nå uten å gått på denne kuren, men ønsker nå litt høyere tempo i vektnedgangen. Kuren er ment for de som trenger å gå ned 10 kg eller mer. Sjekk på www.ketolyse.no Er egen side med netthandel der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...