Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er i dag på dag 38... Har allerede testet som en gal... Fikk en svakt positiv test på dag 33. For å si det sånn... Jeg har ikke testet noe mindre etter det. Men bare fått negativt.Vært en tur i Sverige i helgen og virkelig kost meg. Og håpet veldig på en positiv test. Fortsatte å tempe.. Og jaggu kommer jeg ikke hjem til negativ test og en ff som mener jeg hadde el på dag 33! Er det mulig at en graviditetstest kan slå ut på el??? Nå må jeg jo vente sååå mye lenger og! Blæh...
Jelly Belly Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg vet at EL-tester kan indikere svangerskap, men har aldri hørt om at det kan gå andre veien! Med tanke på hvilke hormoner testene søker har jeg litt vanskelig for å tro at det går! Graviditetstester slår ut på hormoner som KUN produseres i kroppen ved graviditet, mens EL tester slår ut på en økning i et hormon produseres BÅDE under eggløsning og ved at et egg er befruktet!! Jeg er dessverre ingen ekspert på dette område, men så vidt jeg har lært meg er det sånn det henger sammen!! Håper dette hjalp litt i allefall og lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå