Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Ha ha ha Må si at evnene dine til å sjekke ut slike ting er bare helt utrolig bra. Ha ha ha ja vi er samme persom, ligner til og med. Problemet er at hun er lys og jeg mørk, men en smule splittet person da.
Libido- Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hvor står det? Snakker jeg med meg selv nu? kult =)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 He he anonym skrev det i riga tråden før den forsvant nå. Så rakk ikke å svare der. Det var pga du kopierte det jeg skrev å la det under at SMARTE anonym kom fram til det, helt uten å gå inn på profiler å sjekke, men det er ikke noe bombe at noen anonyme ikke er helt på topp når det gjelder å være smart da..................eller....hihi nei faen prater med meg selv igjen...................dæven
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Ja for bildet på min profil ligner på det hos deg ha ha ha ha
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 He he eller så har jeg/vi bare splittet personlighet....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå