Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hadde visst en sa i helga alikevell ja. Var hos legen i dag, og han må sende meg til sykehuset for utskrapning på onsdag Men, hva gjør de? Vondt etterpå? Narkose? Var så stressa at jeg tenkte ikke engang å spørre legen min...!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har dessverre ikke svar til deg.. Vil bare gi deg en klem..
Libido- Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Huff så trist da. Du får narkose, er ikke så vondt etterpå. Alla litt kraftige mensensmerter. Får med deg smertestillende.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 først av alt...en trøsteklem fra meg jeg hadde utskrapning etter fødsel, og fikk da epidural, men er vanlig med narkose ja . går ganske fort, og er ikke mer enn ømt etterpå. iallefall lykke til .
rødblåoggrønn Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Det gjør ikke vondt etterpå. Inngrepet er raskt unnagjort og du får en lett narkose
melkekua™ Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Så trist (((( Vet ikke svaret på ditt spm, ville bare vise min omtanke. Stor trøsteklem.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Nei, huff så trist. Har ikke svar på spørsmåla dine Mange trøsteklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå