Gå til innhold

hva syns dere om navnet Talie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi sliter med å finne navn til jenta vår..

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Fint,

Men jeg synes alle navn er fine jeg da :)

Skrevet

hehe.. :) såpass.. funne navn til baby du då? eller vil ha alle som finnes? :)

Skrevet

litt kjedelig.. Det kan minne meg om forkortelse på et anna navn som feks Nathalie, Amalie... Men hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg syns Talie er veldig fint!

Resultat av navnesøk

Du søkte på kvinnenavnet: Talie

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Talie som første fornavn.

Sjeldent også ;-)

Skrevet

Ei venninne av meg bruker talie som forkortelse av navnet på datteren sin. hun heter nathalie.

Har aldri tenkt på det som en navn "alene" Men det er vel fullt brukbart....

Skrevet

Jeg kjenner ei lita søt tuppe som heter Thalia Malea:) Søtt syns jeg...kanskje litt dallete, men en venner seg til d...å i bunn å grunn har jo navnet liite å si da;)

Skrevet

Synes det er kjempepent, men maa innroemme at jeg automatisk tenker "Natalie"--og at Talie er en forkortelse paa det. Kan jo hende folk vil gaa ut ifra at hun egentlig heter Natalie og f.eks skrive det paa papirer osv. Tror ikke det blir noe kjempeproblem, men det kan jo hende hun maa svare paa en del spoersmaal om navnet--folk som spoer om hun heter Natalie?

Skrevet

Jeg synes ikke det var noe fint jeg.

Skrevet

Synes det var kjempefint jeg!!! moderne og søtt.. minner om det spanske navnet Thalia, som er et vanlig navn ellers i verden. tenkte faktisk ikke NAtalie i det hele tatt...

Skrevet

har lært at man ikke bør spørre noen andre om navn.. alle har sin mening, og det finnes garantert de som ikke liker navnet du vil ha, uansett hvilket du kommer på! hehe :)

Skrevet

nei det var for rart synes jeg.

Skrevet

De fleste navn må "smakes" på før en liker det eller ei. Kanskje etterhvert blir det et fint navn. Men for guds skyld, la barnet få det navnet dere synes er fint uavhengig av alle andres mening. Vi har valgt å ikke si hvilket kjønn eller hva det skal hete til noen.

Skrevet

tenker bare på hun i boken "aresenikktårnet" ikke noe jeg ville valgt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...