Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 vi sliter med å finne navn til jenta vår..
Gjest Ut på tur Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Fint, Men jeg synes alle navn er fine jeg da
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 hehe.. såpass.. funne navn til baby du då? eller vil ha alle som finnes?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 litt kjedelig.. Det kan minne meg om forkortelse på et anna navn som feks Nathalie, Amalie... Men hvorfor ikke?
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Jeg syns Talie er veldig fint! Resultat av navnesøk Du søkte på kvinnenavnet: Talie Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Talie som første fornavn. Sjeldent også ;-)
minime<3 in belly Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Ei venninne av meg bruker talie som forkortelse av navnet på datteren sin. hun heter nathalie. Har aldri tenkt på det som en navn "alene" Men det er vel fullt brukbart....
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Jeg kjenner ei lita søt tuppe som heter Thalia Malea:) Søtt syns jeg...kanskje litt dallete, men en venner seg til d...å i bunn å grunn har jo navnet liite å si da;)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 Synes det er kjempepent, men maa innroemme at jeg automatisk tenker "Natalie"--og at Talie er en forkortelse paa det. Kan jo hende folk vil gaa ut ifra at hun egentlig heter Natalie og f.eks skrive det paa papirer osv. Tror ikke det blir noe kjempeproblem, men det kan jo hende hun maa svare paa en del spoersmaal om navnet--folk som spoer om hun heter Natalie?
milly:) Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Synes det var kjempefint jeg!!! moderne og søtt.. minner om det spanske navnet Thalia, som er et vanlig navn ellers i verden. tenkte faktisk ikke NAtalie i det hele tatt...
dårligfantasi Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 har lært at man ikke bør spørre noen andre om navn.. alle har sin mening, og det finnes garantert de som ikke liker navnet du vil ha, uansett hvilket du kommer på! hehe
Mizz-Lene Skrevet 9. juli 2007 #15 Skrevet 9. juli 2007 De fleste navn må "smakes" på før en liker det eller ei. Kanskje etterhvert blir det et fint navn. Men for guds skyld, la barnet få det navnet dere synes er fint uavhengig av alle andres mening. Vi har valgt å ikke si hvilket kjønn eller hva det skal hete til noen.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 tenker bare på hun i boken "aresenikktårnet" ikke noe jeg ville valgt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå