Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

så får vi se om minien her er tør når han våkner i morgen.

Libero tisser han igjennom hver natt.

Har gjort det siden han ble født,er 3 mnd nå..

Hjelper ikke å kjøpe en str større heller.

Storebror brukte Pampers på denne alderen han også,helt til vi begynte med Up&go,da gikk vi over til Libero igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 2 mnd bruker Libero og er førnøyd med det. Jeg liker ikke Pampers bleien... Men jeg bytter en bleie på han på natta i senga når han får mat. Dette for han sitt ve og vel.

Håper du blir fornøyd da!

Skrevet

skifter du ofte nok da? libero funker fint her

Skrevet

Skifter en gang om natta,på første mattid..,men blir like gjennomvåt fordet. Ikke lik bløt da som de gangene jeg ikke har byttet,men det går igjennom alikevell..

Kunne jo ha prøvd å bytte bleie om natta til begge måltidene hans..

Det har jeg ikke prøvd da...kunne jo ha prøvd det først..

Ja ja.

Skrevet

Er det no krise å bytte bleiemerke da?

Skrevet

Nei,det er det ikke,men vet det er flere som har byttet bleiemerke pga av dette,så da la jeg inn ett innlegg om det også bare.

Skrevet

Har brukt pampers hele tiden. Har prøvd libero, men syntes de er så tykke i forhold til pampers. Har prøvd libero fra 5 kg, men de ble også litt for store, så tullemor bæsjet rett ut på siden av bleien...

Skrevet

jeg hadde samme problem med småen, jeg bruker bleiene fra lidl de er mye tjukkere. pampers fikk han utslett av og libero fungerer helt greit men de er så tynne. lidl sine synes jeg er kjempe gode

Skrevet

Jeg bruker pampers på jenta mi, bleiene er veldig fulle om morran men ho har aldri tisset gjennom. Er veldig fornøyd med dem jeg. men har heller ingen større klager på libero syntes bare de ikke har så god passform til min jente og pampers er billigere. (ihverfall når jeg handler på rema.)

Skrevet

vi måtte bruke Pampers når de minste til Libero ble for små og neste str. bare tisset hun gjennom. Brukte da Pampers til Libero sin str. over der igjen passet.

Nå har hun blitt 17 mnd. og vi skal igjen prøve Pampers. Vi står ikke opp midt på antten for å skifte bleie på henne og etter å ha hatt den på i 12 timer (som hun da sover) har de en tendens til å ha begynt å gå i oppløsning sitter merker igjen på rompa etter bleiene. Håper Pampers er mye bedre slik sett.

Skrevet

vi hadde det samme problemet, men det var med førstemann, gikk da over til pampers. Fant ut at de var litt breiere i livet og satt bedre på han. Dette skjedde ikke bare om natta, men også om dagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...