silhah og emilie Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 hehe emilie er jo ooveralt nå og nå fant jeg henne med en pommes frites i handa og i munnen som jeg eller sambo sikkert har mista på gulvet i går. den var kjempe krydra med pommes frites krydder, er det safe? aner jo ikke hva de små tåler, hun er 7,5 mnd
4-søte-små Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Er vel 90% salt i slike krydder, og det skal de jo ikke ha noe særlig av, men det er jo ingen krise da! blir kanskje litt tørst nå!
Nit@™ Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Det går nok bra om hun har spist litt på den. Hvis det var veldig sterkt vil de spytte ut en del, også får de såpass mye spytt i munnen, så det blir automatisk utvannet ) Store mengden er det jo ikke.
Eve Dallas Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 He he, vi kan vel trygt si at dette kommer hun igjennom uten varige mèn.
silhah og emilie Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 hehe ja det vil jeg tro hun rakk ikke å få i seg så mye da heldigvis, men hun eeelske prmmes frites da hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå