Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg jenter? :-S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spiral og veldig sjelden så kan man bli gravid med den og jeg har hørt og lest at hvis man blir gravid med spiral så kan man ha normal mens..

Også har det seg slik at når jeg skulle han mensen i Juni så fikk jeg det en uke før jeg skulle også skal jeg ha mensen siste uka i juli, men våknet idag at jeg blødde, og nå blør jeg bare litt! =/ er jo ennå ca 10 dager til mensen...

Jeg har alltid fått mensen da jeg skal!!

 

Takker for svar! :-D

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt med uregelmessige blødninger når man har spiral! faktisk mister noen mens helt.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Ja som sagt så er d helt normalt med unormal mens syklus..mange av de som blir gravid med spiral-blir ofte gravid utenfor livmoren (noe som er farlig)..

Skrevet

okei. Men jeg hadde hormonspiral før,men byttet den fordi jeg vil ha mensen normalt.. og legen sa at jeg kommer til å ha normal mens nå siden jeg byttet til kobberspiral, og har hatt den siden Desember og har hatt normal mens hele tiden.

Skrevet

en kobberspiral er jo statistisk sett bittelitt mindre sikker enn en hormonspiral. ta en test for sikkerhetsskyld hvis du ikke er sikker!

 

 

Skrevet

Tror kanskje jeg skal det, for å være sikker. Ds får jeg det bedre med meg selv også. men Burde jeg å vente til jeg har sluttet å blød, eller skal jeg ta den i morgen tidlig?

Skrevet

går sikkert helt fint å ta den nå! testen slår ut på hcg,så blod skal nok ikke ha noe å si!! lykke til:)

Skrevet

okei, Tusen takk! :-D Da er det apoteket iløpet av dagen da..!!

 

Skrevet

fortell meg hvordan det gikk da på en pm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...