Gå til innhold

hva syntes dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var den som det var 3 bilder av ikke sant??

Ja,synes den var fin;)

Liker ting som er enkelt og elegant,ikke for mye stæsj hvis du skjønner!

Er det den du vil ha??

Kjempe fin var den....

Skrevet

Fin, til å være en uten stropper..

(jeg personlig er ikke så glad i stroppeløse kjoler, men så har jeg ikke akkurat kroppen som passer til stroppeløs)

Skrevet

Ja syntes grunnen at den var veldig billig også,hadde tenkt og leige,men kan jo like godt kjøpe den og selge den igjen for halv pris,syntes nesten man må gi 5000-8000 for og leie en kjole...

Skrevet

Det er den samme som veninna mi har kjøpt, hun var nydelig i den!!!!

Skrevet

jepp det er den,liker også enkelt ikke for mye dill på men ikke for kjedelig heller. Tror jeg får reise og prøve den....

Skrevet

...tror du skal gjøre det;)))

Skrevet

om det var den stroppeløse med 3 bildevisninger; NYDELIG! drømmekjole ;D men kan prisen stemme? syns det var i overkant billig....?

Skrevet

har bestemt meg for at den skal gå rett over uten stropper uansett hvilken kjole det blir

Skrevet

ja,syntes også det ver veldig billig,pleier jo og koste det for og leie..

Skrevet

Veninna mi kjøpte den samme plassen. Vi bor ikke så langt unna, så vi reiste inn når hun skulle prøve den. Lilly er et dansk merke, og har flotte kjoler til en billig penge......

Skrevet

har lyst på lang bukett med orkideer hvite men er usikker på om det vil bli mye hvitt må i så fall ha en del grønt i og kanskje en annen bloms med farge,ellers er jo de rosa/lilla orkideene også veldig fine...noen som har bilder av brudebukettene deres?

Skrevet

Kjempe fin =)

Jeg skal også ha orkide-bukett =)

Skrevet

Helt nydelig var den!

Jeg og vil..... :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...