Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 12 dager over IKM, og ingen TR. Tror ikke jeg er gravid, for kjenner meg ikke slik, føles bare som alt har stoppet opp. Følte meg veldig gravid FØR IKM, men testet neg. 2 dager etter IKM.

nå tør jeg ikke teste igjen, er liksom så redd for det negative svaret, som jeg er ganske sikker jeg ender opp med - dessuten tenker jeg hele tiden at TR dukker nok opp i dag... så det er ikke vits i å teste...

vet det er tåpelig, en negativ test er ikke verdens undergang og dessuten det jeg forventer....

noen flere som tenker sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ofte uregelemessige sykluser da? hvis du ikke er gravid å¨tanta ikke dukker opp så hadde jeg villet tatt meg en tur til legen å sjekket om alt er som det skal

ta en test først da:)

håper du er gravid!!! lykke til!!

klem...

Skrevet

har ganske regelmessige sykluser til vanlig - 29 -30 dager. Har opplevd et par ganger tidligere at TR har vært veldig sein (2 uker), pga stress, men det er mange år siden nå.

men det har også vært en skikkelig stress periode dette, da - så jeg tenker at det må være dette. men må el skjerpe meg og ta en test snart.....

Skrevet

ja ta en test du så slipper du å gå å gruble sånn....

håper du er gravid å ikke stress som forårsaker ikm.

har du noen symptomer da?

Skrevet

er litt uggen i magen, og litt rastløs. men dette er jo både stress og graviditets-symtomer.

nå skal det sies at med mitt første barn, trodde jeg ikke jeg var gravid heller, og at det var stress da og, da hadde vi kun en gang sex uten prev. bare for å teste - jeg ble faktisk helt sjokket over at det funket. da testet jeg ikke før det var gått nesten to uker.

Skrevet

hei eg er 9 dager over ikm. men eg har vert litt kvalm i 3 dager nå. men eg vurdere å teste snart men tør ikke for å være ærlig. sviger mor vil drepe meg:P hehe neida. men hu vil ikke like de så godt. men lure faktisk på å teste i måren. har allerede testet negativ på fradag. vil ikke teste negativ igjen.

Skrevet

hæ hvorfor vil hun ikke like det?

Skrevet

hu liker best når folk er gift først. hehe me er berre forlovet enda

Skrevet

hehe skyndt dokk å gift dokk:P

Skrevet

hehe e ikke heilt klar for de enda eg. har angst når en stor folke mengde ser på meg:P

Skrevet

hehe... vi er ikke engang forlovet vi da... men men ble no unge for det ja,ikke som brydde seg om det.blir litt gammeldags synes jeg at man må være gift først...

Skrevet

eg e vel ganske enig om de eg og=) søsteren til forloveden min er heller ikke gift hu har 2 unger me forloveden sin=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...